9 maart 2014

PvdA in Bath.

De resultaten van ons bezoek op zaterdag 15 februari aan Bath.

Normal

false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standaardtabel;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Wij zijn onlangs in uw buurt geweest om te vragen wat bewoners van hun buurt vinden. De meeste mensen in uw buurt geven aan hier prettig te wonen.
De bewoners van Bath waarderen de rustige woonomgeving, gezelligheid en levendigheid in de wijken en de sociale samenhang .
Hoewel bewoners aangeven in het algemeen tevreden te zijn over Bath, hebben zij ook een aantal punten van zorg. Een van de punten, zo geven meerderen aan, is dat er  overlast is van de fabrieken in Antwerpen qua licht en geluid. Bewoners geven verder aan dat er overlast is van houseparty en  het parkeren in de straten beter zou kunnen. Daarnaast zouden zij graag zien dat het bos beter werd opgeruimd en de plantsoenen beter worden onderhouden.  Ook zou men willen dat de buurtbus hier blijft rijden daar er voor de rest geen voorzieningen zijn en vindt men het jammer dat er geen horeca meer is. Verder is er slecht G.S.M. bereik.

De PvdA in Reimerswaal neemt deze zorgen serieus. We gaan daarom op zoek naar mogelijkheden om de genoemde punten van zorg bespreekbaar te maken en daar waar mogelijk te verbeteren.
We vroegen bewoners tijdens onze bezoeken ook om onveilige verkeerssituaties te noemen. In Bath werd vooral aangeven dat er te hard werd gereden. De PvdA onderneemt waar mogelijk actie in samenwerking met Veilig Verkeer Nederland.
Heeft u nog vragen voor de PvdA in Reimerswaal ? Neemt u dan contact op met fractie secretaris: Rinus Mieras: pvdareimerswaal.nl  Telefoon 06-13288550.
De vrijwilligers van de PvdA  Reimerswaal.
Benieuwd naar de PvdA, of wilt u zich aanmelden als lid of belangstellende?
Kijk dan op www.pvda.nl